onsdag 21 november 2012

Spännande vecka!

Imorgon kväll ska jag och Marie på My Store i Enköping ha en bakinspirations kväll. Marie har satt ihop jätte bra bakpaket och har affären full med spännande saker. Jag ska visa hur man enkelt kan dekorera lite olika  julcupcakes. Super spännande!

Jag är en sådan där jultokig människa, börjar att längta någon gång i slutet av september. Julmarknader är ett måste, stora som små. Jag har själv stått flera gånger och sålt lite olika hantverk. I år ville jag prova något nytt (för mig) så här hemma bakas det för fullt till en marknad i Avesta på lördag. Idag har jag dekorerat lite pepparkakshjärtan och rullat cakepops.

Sen har jag en rolig tårta att göra tills lördag oxå. Så med andra ord fullt upp denna vecka men såååå kul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar