lördag 3 november 2012

Körkortstårta

Phuu vilken tårthelg nu har jag gjort fem tårtor på tre dagar var av en våningstårta, tufft men ack så kul! 

Nyss blivit klar med kvällens tårtor, en halloween våningstårta och en allahelgona tårta men de får ni se imorgon, vill att de ska vara en överaskning till mina släktingar ikväll.

Igår firade vi att min svägerska fått körkort!!!! Jippi!! Sarah blev så glad och den var mycket god, jag provade att spreja bottnarna men saft för första gången och det var mycket lyckat. Tårtan är fylld med hallon mousse och glasscrem. Spacklad med smörkräm och täckt med sockermassa. Kanten nedtill har fått lite pärlemor på sig syns tyvärr inte på kortet.  Alla tårtorna jag gjort igår och idag har haft samma fyllning för enkelhetens skull. Ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar